Inloggen
Registreren

Klacht
Mocht u, ondanks al onze aandacht, toch een klacht hebben horen wij dit graag zo snel mogelijk. Stuurt u dan een e-mail met de omschrijving van uw klacht naar . Wij zullen er alles aan doen deze zo snel mogelijk op te lossen. Mocht u niet tevreden zijn met de oplossing dan kunt u het geschil voor bemiddeling aanmelden bij Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten ook mogelijk een klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wilt u advies?

Wij helpen u graag op weg met tips of een advies op maat.

E-mail:

Wij zijn ma t/m vr van 08.30-17.00 uur telefonisch bereikbaar: 0522-473161

Voor zakelijke projecten komen wij  graag bij u langs.